Sieltä heitettiin Karjankujalta haasteella kertoa 7 asiaa itsestäni, täältä pesee ja linkoaa :)

Hakettaminen, sitä voi tehdä aina, hakettaa voi dameja ja leluja ja sukkia ja palloja ja ja ja .... Kunhan niissä ei ole ollut höyheniä.... ;)

Uiminen, uiminen on ihan luksusta. Sitä voi harrastaa vesilammikoissa, ojissa, lasten ammeissa, ja joskus kun ei ole levää myös järvessä.

Nukkuminen. Nukun mielelläni Teemun sängyssä tai sängyn alla, toisinaan myös selällään lattialla tai soffalla tai nojatuolissa.

Miehet. Ne on ihania varsinkin jo hieman iäkkäämmät kuten Pate ja Sulo, nuoret urhot tahtoo kiristää korvakarvojenvälystä turhan innokkaall kirmailulla.

Jäljestys. Se on se mun juttu! Ja kun mä olen töissä niin mä todella olen töissä, siellä ei tartte tulla jutteleen tai kattoon mun tavaroita, sit kärvähtää käämi.

Sit mulla on luonnonmukainen kauniisti krepattu korva- ja varpaskarvusto, joista olen pitänyt kiinni kynsin ja hampain. Joskun äitee koittaa niitä nyppiä, mutta aina mää kasvatan ne takasin, ähäkutti ;)

Sit mä tykkään leikkiä. Kunhan se tapahtuu mun ehdoilla, ajalla ja tyylillä. Tuukka on hyvä leikkikaveri , sen kanssa voi leikkiä esimerkiksi sellaista jo legendaariseksi muodostunutta leikkiä kun heitä sää ruoka lattialle niin mää syön sen -leikkiä. Sitä mää jaksan leikkiä ihan määrättömästi :)

Mää heitän tästä haasteen tolloille  Linukselle ja Sakkelle sekä colliepojalle Herolle!